حوصله ندارم که کسی بخواندم. دوست دارم در خلاء این حرفهارا بنویسم و این کلمات جایی در همان خلاء معلق بمانند. از طرفی دلم نمیآید قید این تاریخ دوساله را بزنم.فکر کردم اگر آدرس اینجا را عوض کنم، به هر دو خواستهام میرسم. ولی ظاهرا ساختار "بیان" کاری به تغییر آدرس ندارد و مطالبجدید را با آدرس جدید به استحضار خوانندگان میرساند. نمیدانم باید چه کنم.همان داستان یک دل و دو دلبر همیشگی. نابودگر درون میگوید دکمه حذف سایت را بزن وخلاص. دستم نمیرود.
ما را در سایت Toi qui Sait دنبال میکنید
برچسب: نشستن ملائک بر سر کعبه,تعبیر خواب نشستن بر سر قبر, نویسنده: بازدید: 24