مثلا برگردم و به جناب مدیرعامل که با همهی فهمیدگیاش اساسا در جهانی موازی با جهان من زیست میکند بگویم امروز صبح ارتباط با جهان دشوارتر از همیشه بود.. شدنی نبود.. این شد که نتوانستم ساعت هشت شرکت باشم؟ و این اتفاق نه یک بار که به کرات رخ دهد.
ما را در سایت Toi qui Sait دنبال میکنید
برچسب: خدايا چرا من,یا چرا اصلا من عصبانی باشم,خدایا پس چرا من, نویسنده: بازدید: 20