یا چرا من آدم کار فولتایم نیستم

خرید بک لینک

مثلا برگردم و به جناب مدیرعامل که با همهی فهمیدگیاش اساسا در جهانی موازی با جهان من زیست میکند بگویم امروز صبح ارتباط با جهان دشوارتر از همیشه بود.. شدنی نبود.. این شد که نتوانستم ساعت هشت شرکت باشم؟ و این اتفاق نه یک بار که به کرات رخ دهد.

Toi qui Sait...

ما را در سایت Toi qui Sait دنبال می‌کنید

برچسب: خدايا چرا من,یا چرا اصلا من عصبانی باشم,خدایا پس چرا من, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 12:03

صفحه بندی