Toi qui Sait

متن مرتبط با «خدايا چرا من» در سایت Toi qui Sait نوشته شده است

یا چرا من آدم کار فولu200cتایم نیستم

  • نیلوبلاگ

    مثلا برگردم و به جناب مدیرعامل که با همهی فهمیدگیاش اساسا در جهانی موازی با جهان من زیست میکند بگویم امروز صبح ارتباط با جهان دشوارتر از همیشه بود.. شدنی نبود.. این شد که نتوانستم ساعت هشت شرکت باشم؟xa0و این اتفاق نه یک بار که به کرات رخ دهد....

    ادامه مطلب