Toi qui Sait

متن مرتبط با «با تشکر از همه» در سایت Toi qui Sait نوشته شده است

با سپاس از پدربزرگ ادی و دعا که نور و سرور به روحش ببارد

  • نیلوبلاگ

    اگر روزی روزگاری یک همای فیلتردار در مسیر زندگیتان قرار گرفت، خدا از سر تقصیرات همه از جمله من بگذرد، ولی در کشیدنش یک لحظه هم درنگ نکنید. حتا اگر شما هم مثل من ادیکتد به این داستانها نیستید و ممکن است سه چهار ماه بگذرد و فقط یک بار هوس دود کنید. همای فیلتردار، حتا اگر چهل سال گوشهی یک خانهی قدیمی سکوت خورده باشد، با همه تجارب قبلی در مواجهه با پدیدهی دخان متفاوت است. به کلی متفاوت است.xa0...

    ادامه مطلب
  • با تیغ مدارا کنی و سنگ نباشی؟

  • نیلوبلاگ

    برای کسانی که ارتباط با مداحیهای رایج این زمانه را دشوار مییابند، روزهای خیلی سختی در پیش است. اینکه برای دو ماه تقریبا از هر گوشه و کنار و رادیو و ضبط و تلویزیون و بلندگوی این مملکت به طرزی افراطی نوایی پخش شود که برایت خیلی اوقات شبیه به عربده و هوار، گاهی به نظر همراه با رنگی ریاکارانه و متاسفانه اغلب خالی از سوز و دور از ادب باشد، هیچ آسان نیست. نمیدانم، شاید مشکل از من است اما این حجم از چنین صداهایی من را سنگ میکند و تکرارش در این روزها مثل پتکی میماند که به این سنگ بکوبند. برای من و احتما...

    ادامه مطلب